Επιστροφή Προϊόντων μετά την παράδοση (Δικαίωμα υπαναχώρησης μετά την παράδοση)
Εάν ο Πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος με την αγορά που πραγματοποίησε, έχει περαιτέρω το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που θα αγοράσει και να ζητήσει επιστροφή του πληρωθέντος τιμήματος όπως προβλέπεται από την ελληνική νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή (δικαίωμα υπαναχώρησης από συντελεσθείσα πώληση).
Στην περίπτωση αυτή, ο Πελάτης αποστέλλει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μήνυμα/e-mail στην ledi.gr στην ηλεκτρονική διεύθυνση που σημειώθηκε ανωτέρω sales@ledi.gr ή επικοινωνεί τηλεφωνικά στο 2310 735 231, ζητώντας την επιστροφή του προϊόντος έναντι επιστροφής σε αυτόν του πληρωθέντος τιμήματος.
Για επιστροφή μη λανθασμένου, μη κατεστραμμένου ή γενικότερα μη ελαττωματικού προϊόντος με σκοπό την επιστροφή των χρημάτων, ο πελάτης αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής της επιστροφής (κούριερ, μεταφορική, ταχυδρομείο ή άλλο), η οποία θα γίνεται με δική του ευθύνη.
Αποστολή των προϊόντων στην exiscoffee.gr
Η αποστολή των προς επιστροφή ή προς αλλαγή προϊόντων εντός Ελλάδος γίνεται δωρεάν μόνο μέσω της ίδιας εταιρίας ταχυαποστολής με την οποία απεστάλη το προϊόν για πρώτη φορά. Σε περίπτωση αποστολής του προϊόντος προς επιστροφή ή προς αλλαγή με άλλη εταιρία ταχυαποστολής, θα χρεώνεται ο πελάτης τα έξοδα αποστολής. Ο Πελάτης αποστέλλει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μήνυμα/e-mail στην ledi.gr στην ηλεκτρονική διεύθυνση που σημειώθηκε ανωτέρω sales@ledi.gr και επικοινωνεί τηλεφωνικά στο 2310 735 231 , ζητώντας την επιστροφή ή αλλαγή του προϊόντος.
Το κόστος αποστολής των προς επιστροφή ή προς αλλαγή προϊόντων εκτός Ελλάδος αναλαμβάνει ο πελάτης.
Για κάθε προϊόν το οποίο επιστρέφεται ή για το οποίο ζητείται αλλαγή, ο Πελάτης πρέπει να περιλάβει κατά την αποστολή του αντίγραφο της απόδειξης της αρχικής αγοράς.
Κόστος παράδοσης για προϊόντα των οποίων ζητείται η αλλαγή
Στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων (είτε λάθους στην αποστολή της παραγγελίας) για τα οποία ζητείται η αλλαγή, ο πελάτης δεν θα χρεώνεται το κόστος για την δεύτερη παραλαβή του νέου προϊόντος που απέκτησε κατόπιν της αλλαγής.